Daily Archives: 11 november, 2009

Ibland är män underskattade

Kan ni tänka er, en ok dag på jobbet, det mesta flyter på som det ska. Du kommer hem och är trött eftersom du vaknat hundraelva gånger inatt. Jag satte mig i soffan just som han dukar fram mat som han lagat. Efter att jag ätit mig mätt och belåten lägger jag mig på sängen. Han lägger på en film som han vet att jag säkert kommer att somna ifrån. Under tiden diskar han och städar upp omkring oss.

Lyx!!
Jag kommer att bita mig i tungan för att jag skriver detta, men visst, ibland är män underskattade.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

fullt upp

Jag skall vara ledig från jobbet imorgon, enda lediga dagen på hela veckan, men nu börjar folk bli sjuka så kanske att jag måste åka in och jobba.
Men om jag är ledig så har jag en hel del att göra,kanske kul grejer 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade