Uppdatering

Fick ingen ledig dag denna vecka. Jag blev inringd till jobbet på torsdagen så nu jobbar jag veckan ut och får sedan ledigt må-ti.

Jag har ännu heller inte fått klarhet i mitt projekt, trist.

Vad jag däremot har fått klarhet i är att vi kommer att fira lillajul hos mams. Boner och ❤ spelar i Ekenäs så då passar jag också på att komma hem en sväng. Först blir det ett stop hos Casa de Kjell sedan bär det av mot mamsen.

Jag söker dessutom nu flyg+hotell till barcelona men ser tyvärr ut att bli först i maj och inte i april som jag tänkt. Pöh.
Flygbiljetter till Bali hålls också ögonen öppna för. Skoj med sådant!!

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

