Smycke och namnsdag

Jag åkte igår på kryssning med syrrorna från jobbet i Sthlm. Vi hade hur kul som helst, åt och drack mycket och gott, samt jag även fick se min systeryster och hennes bättre hälft.

Taxfreeshoppingen hjälpte mig att fylla på mitt vinförråd här hemma.
Dessutom fick ja sms av mam och hälsning av mommo o hennes syster, samt av Pomppu att jag har namnsdag idag. Det är ju Ingela i den finlandsvenska kalendern. Därför tyckte jag att jag var värd ett halsband av Snö of Sweden!
Bilden är bara en bild på ett smycke av Snö of sweden, hur mitt halsband ser ut visar jag en annan gång!

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

