skola

Idag och imorgon går jag utbildning, via jobbet. Känns konstigt att sitta och lyssna på någon mellan kl 8.30-15.30. Väldigt ovant!

Dessutom var jag idag och anmälde mig till vårdlärarutbildningen, så får se om jag till hösten helt enkelt får vänja mig vid att sitta vid skolbänken igen. Nej då, detta är en utbildning på distans så det skall väl nog gå vägen.

Nu ska ja börja måla lite i ett av våra två extra sovrum, så Peppe blir glad då han kommer hem!

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

