The Night

Har varit i kontakt med ett hotell här i Söderhamn och frågat om de kan fixa allt som jag vill ha det. Enligt mailet verkar inget omöjligt 😀 Skall bara kolla av det med Peppe då han kommer hem och sedan tror jag att jag bokar det.

 

För övrigt, hur skall man hitta underkläder till sitt bröllop, vill ju att det ska vara något snyggt men inget som ligger hemma i skåpet redan. Dessutom måste det ju gå ihop med klänningen. ńh får väl ta det bekymret när jag får klänningen.

 

Nu blir det mat och imorgon jobb.

På torsdag ner till Sthlm en sväng, skall försöka inhandla lite grejer när jag är där.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

