Day from Hell

Jag hade väckning kl 05.45 idag för att ta tåget kl. 06.26 till Stockholm. Hade en läkartid kl 9.20. Sedan skulle jag fixa naglarna och gå på stan en stund och bland annat söka en tiara m.m.

 

Tåget åkte iväg on time, etfer ca 35min. stannar vi pga av ett signalfel. Detta fel tog flera timmar! Klockan 11 var jag i Gävle då jag egentligen borde ha varit kl. 8.30 i Stockholm! Detta innebar att jag missat min läkartid, vilket jag antagligen måste betala då jag inte kunnat avboka den i tid. Förrutom det hade jag bokat bussbiljett hem från Sthlm kl. 15 som inte är ombokningsbar så jag förlorar pengar på det också. Jag ansåg inte att det var någon idè att åka från gävle kl 11 och hinna vara 1-1 ½timme i sthlm innan jag måste söka upp bussen och åke tillbaka hem.

Istället tog jag nästa buss tillbaka till Söderhamn.

 

Har köpt sallad och två pocketböcker av Denise Rudberg!! (Kolla efternamnet, hahah, mitt blivande)

 

Dessutom skall jag fundera ut bordsplaceringskort till bröllopet.

Tiaror hittar jag på nätet. Syster Yster har kollat vilket som verkar snyggast så skall väl försöka beställa det.

 

Dagen gick inte riktigt enligt planerna. Thats Life!!!

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

