Brudklänning på villovägar!!

Nej usch vilken panik jag fick i lördagskväll, sent, då jag såg att butiken varifrån jag betsällt klänningen, är stängd tills 10/9, dvs fram till en vecka innan bröllopet, och att jag fortfarande inte hört något om klänningen!

 

Fy vilken känsla. Mailade butiken och frågade. Väntade i nästa två dygn på svar. Gav till uppgift till Tesa att ringa på måndag och fråga. Själv vågade jag inte ringa eftersom jag var rädd för att inte få svar!

Behövdes en plan B??

 

Idag morse, efter en natt fylld med konstiga drömmar, steg jag upp och kollade mailen. Klänningen skickats till sverige i fredags,borde anlända torsdag till butiken. Puh vilken lättnad!

Läget är tillbaka under kontroll!!

 

Idag en hel del att göra imorgonnatt åker jag till Finland.

3 kommentarer

Filed under Bröllop

3 responses to “Brudklänning på villovägar!!

  1. Anonym

    Du fick en släng av "brudnojja". Vi ses.Mams

  2. Anonym

    Plan B:n är alltid bra 😀 Men bra att det ordnar sig! See you sooon! Bon Voyage et bienvenue en Finland 😉 krams

Kommentera

