Möhippa nummer 2!!!

Just det, andra möhippan inom loppet av fem dagar avverkades i onsdags!

Kom hem från jobbet, klädde mig i myskläder, tog värmekudden och lade mig i soffan. Tesa kom kl 16 för att prata igenom det sista.

En timme (?) senare ringde det på dörren. Förstod direkt vad som var på gång.

Utanför min dörr stod en stor låda med texten, Välkommen till din möhippa!

 

I lådan fanns en stor rosa klänningen med en stor rosett bak, tiara och slöja. ńven en lista med vad som skulle packas fanns med och en uppmaning om att jag skulle vara klar om 5minuter!

 

Utanför stod tre underbara tjejer (den fjärde var ju redan hos mig). Det gällde att sjunga schlagersånger igenom stan för att få poäng?!

Total blackout, kom inte på en enda sång och ännu mindre texten i sångerna.

 

Promenaden ledde till Spa! Var det var godis, skumppa och ansiktsmask/peeling och en uppvärmd bastu.

Efter detta böt tjejerna kläder till Cowboys och själv fick jag en lila paljettglittrigskapelse och svartfjäderboa runt mig.

Iväg och äta gott, var två styckern Cowgirls till satt och väntade.

Efter maten bar det av till stans Karaoke. Drinkar och karaoke och sedan var det dags för denna brud att gå hem. Jobb även nästa dag.

 

Underbar kväll var det iallafall.

 

 

2 kommentarer

Filed under Bröllop

2 responses to “Möhippa nummer 2!!!

  1. omppu

    Hoj hoppsan så härligt sexiga kvinnor 😀 haha!

Kommentera

