Officiellt

Nu är det officiellt i alla myndigheters papper att jag är gift och har bytt namn!!!

Fick idag brev av skatteverket om detta. tjohooooo!!

Tyvärr kan jag inte korka skumppan och fira det med min älskade make, eftersom han flytt landet 😉 Ņkte till Helsingfors för att där stå på och spela in the best bar in town, i en heeeel vecka!!!

 

Tur så kommer Eva, så kanske jag kan fira lite ändå.

Nu är det bara att börja betala alla myndigheter så jag får nytt körkort, pass och idkort! Som sagt Tjohooo!!

 

2 kommentarer

Filed under Bröllop, Vardag

2 responses to “Officiellt

  1. kjell.fi

    Grattis! Är du Svensk eller finsk, eller både och nu? =)

Kommentera

