Helgen som var

 

Jag har inte haft så mycket att göra, men har bara inte hunnit uppdatera bloggen.

 

I fredags då jag kom hem, sova jag först en kort stund på soffan, skönt, var jättetrött. Sedan var det bara att söka fram festkläderna (tog en halv evighet) sedan bar det av till svärfar och förfest. På programmet stod sedan Brandkårsfesten var maken spelade. Det var väl ganska kul där, alla känner svärfar eller/och maken, så man var lite av en kändis.

 

På lördag var det endast jobb som gällde. Halloween fest istan på kvällen men det fick vara för jag skulle upp på jobb på söndag.

 

Efter jobbet på söndagen bköd svärmor på mat. Gott.

Efter det åkte vi och inhandlade en ny telefon till svärmors morbror och satt sedan säkert närmare en timme hos honom och pratade. Tror att han lever hela denna vecka på det.

 

Nu är jag ledig i två dagar och om inte snökaoset kommer hit så kanske det blir en tur till Ikea imorgon. Söka grejer för julen är det tänkt.

 

I år firas julen i mitt och makens hem!

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

