Min omgivning

I lördags var det dags att fira en arbetskamrats 50årsdag! Och jäklar vilken fest. Samlades först ett gäng hemma hos en annan arbetskamrat och förfestade lite och sedan bar det av till fängelset i Hudiksvall var fest var. God mat, underbara människor, massa dans och som pricken på i, en fylla till detta.

 

Peter var hemma söndag och måndag, så hann mysa på söndag, måndag jobbade jag.

 

För övrigt har det varit mycket runtomkring och en fruktansvärd tung vecka. Tur att man har så bra människor runtomkring sig.

Älskade maken kommer äntligen hem på lördag och då för längre tid än en dag. Underbart!

Dessutom håller jag på att planera hans födelsedag och present, har många idèer, men får se vad det blir av allt detta.

 

Idag skall jag fixa lite här hemma och sedan bara ligga i soffan ett tag.

Lär behöva nya krafter för två arbetsdagar till.

 

Jag säger bara, Lördag!!! Längtar!!

Lämna en kommentar

Filed under Fest, Vardag, Vårt hem

Kommentera

