Donar och fixar

Igår var jag hemma ca 2230, målade lite på Peters födelsedag present och gick sedan i säng vid 24 kanske. Vaknade av mig själv imorse, steg upp och målade ett andra varv. Dammsugade hela lägenhet och torkade golv samt damm. Städat vessan gjorde jag också. Sedan var det dags för mig själv att bli ren. Efter det iväg till butiken, medan lägenhet vädras och golvet torkar. Kom hem,drog på Spotify,med bl.a. finska sånger, (finns vissa bra faktiskt)började laga mat. Har nu diskat och grytan står och småputtrar (vilket ord). Jag är fit for fight.
Skall strax susa iväg till jobbet och jobba x antal timmar. När jag kommer hem ikväll då är även maken hemma.
En perfekt lördag.
Jo just det, solen skiner!!!

Lämna en kommentar

Filed under Vardag, Vårt hem

Kommentera

