Prata ekonomi

Det skulle jag vilja göra med någon som kan förutse saker och ting och prata med mig på ett vettigt språk.
Det jag vill säga nu är hur gör man med sina räntor? Topplånet kan man inte binda räntan på så det går iväg hur som helst. 4år kvar att betala på det, om inte en stor vinst på trisslotten skulle ramla in.
Men de andra lånen, just nu är de amorteringsfria, men räntan stiger något enormt ändå. Ska man binda nu eller skall man låta det skena iväg och hoppas på att Japans kris drabbar ekonomin på ett positivt och räntorna går ner?
Nån som har ideér på detta??
Jag skall iallafall sätta mig och kolla Lyxfällan nu.

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

