Svensson och påskägg

Jahas, är en tid sedan igen. Har helt enkelt inte orkat skriva, så mycket har väl inte heller hänt.

Har bytt vinterdäck på bilen och japp där var den budgeten, då nya däck skulle betalas.. jaja så är det.

Vi har tidigare haft perioder här hemma då vi kollar serien Friends om och om igen. NU har vi bytt; vi kollar Svensson Svensson och anamma vad roligt det är 😀
För övrigt var det en jobbig dag på jobbet igår och idag var jag bara på dåligt humör.
När jag kommer hem har den underbara maken köpt ett medelstort plastägg fyllt med godis samt ett kramisdjur som föreställer en tupp. Vad snäll han är! Han hade tänkt ge det nästa vecka då han åker till Finland och inte är hemma påsken, men tyckte att jag skulle behöva muntras upp redan ikväll! Vad snäll han är!
Jag är dessutom väldigt nöjd och glad just nu.
På Tv är det ”är du smartare än en femteklassist” Vilket roligt program. Jag är väldigt inne på frågeprogram och spel. Vill ha frågesportsspel 🙂

Nu vet ni vad som rör sig och händer på denna sidan sjön 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

