Pissdag!!

Får man skriva så?
Så känns det iaf! Vakna upp på värsta humöret sur och ledsen om vartannat.
Nu får man inte missuppfatta att det skulle ha med gårdagens Eurovision att göra. I och för sig tyckte jag det sög, helt knas poängutdelning. Vad hände med Finland och Ungern och Irland var högtippad! Istället belv det Sverige, Grekland och Italien??? Ja ja, det är över nu.
Mitt humör är som det är oberoende på gårdagens resultat. Hormoner kanske? Vem vet! Men idag känns det som om allt suger, vill gå tillbaka till sängen och kanske stiga upp imorgon och hoppas på bättre tider.
Allt runtomkring suger, ALLT!
(Maken är ett undantag, han är underbar, men hjälps inte idag)
Ärligt sagt bryr jag mig just nu inte ens om matchen ikväll. Hoppas på Finland men får se om jag är på bättre humör ikväll, annars får det vara!
Ja, glatt och uppiggande inlägg! :S
Trevlig söndag!

Perfekt bild hittad på nätet! Utmärkt för idag!

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

