Stockholm Marathon 2011

Till och med jag är slut i benen idag. Igår kväll/natt när jag kom hem kunde jag knappt gå, hade djävulskt ont i foten.

För att förtydliga har dock inte jag sprungit marathon utan det gjorde Kjell, på fantastiska 4timmar 27minuter. 20minuter snabbare än förra året!! Hurra Hurra!!
Även El Capitan Mikko med sällskap av Timo sprang sin första marathon och kom under 5timmar, duktigt jobbat!!

Jag och Walla och Robertino sprang runt som idioter i sthlm för att hinna vara på de utmarkerade platserna och kunna ge energigel till Kjell. Ett stopp missade vi, tydligen gick det fortare att springa 5km än att ta tunnelbana och springa/gå. 🙂
12timmar var jag igång på stan igår och sprang runt och yrade och hejjade, därav min onda fot och vad idag.
Roligt hade jag dock och om jag förstått pojkarna rätt gör vi om detta nästa år!!

2 kommentarer

Filed under Händelser

2 responses to “Stockholm Marathon 2011

  1. Ert hejande var nog guld värt!! Och det kan ju inte vara lätt att se mig då jag springer så snabbt =)

    • ingela

      🙂 Nä det är ju så, lär träna jag också inför nästa års hejjande, så att jag hinner med alla stopp 🙂

Kommentera

