Ett glas vitt

Jobbade idag på dagen, var lugnt tills ca 1 timme innan, då fick vi jobba lite mera 🙂
När jag kom hem åkte vi direkt till svärfar och Mariannes sommarstuga, åååh vad fint det var! En liten egen brygga och sandbotten i vattnet. Ljuvligt. Dock enbart 13grader i vattnet, så väntar ett tag till innan jag ens tänker tanken på att doppa mig i det.
Blev dessutom bjudna på jordgubbstårta. Lyx 🙂
Hoppas jag och maken kan ”låna” stället i sommar, eller ja åtminstone hälsa på där.

Nu sitter jag hemma och njuter av ett glas vitt vin. Kompisar i Helsingfors är på måndagsöl på Kappeliterassen. Nästa gång är jag med! 🙂
Ledig dag imorgon. Hoppas på sol!

Dessutom grattis till Marika och Martin!

Lämna en kommentar

Filed under Fest, Sommar, Vardag

Kommentera

