Sommar och sol och hårdrock

Har idag vaknat till strålande solsken och packade då min väska och åkte ut till Stenö. Härligt skönt var det på stranden. Vattnet var till och med varmare än vad jag trodde. Det var nära att jag skulle ha hoppat i, men  då jag var ensam ville jag inte lämna mina saker på stranden så jag vadade bara ut en stund.

Så här såg det ut idag på Stenö.

Småbarnen badade, men jag får göra det imorgon när maken lovat följa med, då kan han vakta mina saker under tiden.

Ikväll skall jag vara chaufför och åka till Bollnäs för att lyssna och se på när maken spelar med sitt egna band: Lednote.

Lämna en kommentar

Filed under Sommar, Vardag

Kommentera

