Easytone och sushi

Det regnar ute idag. Skönt, då kan man ligga hela dagen i soffan med skräp TV samt bra böcker, med gott samvete. Vi har nu med maken tre dagar stigit upp och gått ut och gå kl. 9. Maken köpte nya gympaskor och kläder häromdagen, så jag ville inte vara sämre. Jag beställde hem nya skor via nätet. Reebok Easytone. Ni vet, de där som ska shapea upp baken och låren. Nice!! Hoppas det fungerar. Idag kom de på posten, så blir nog att provgå i helgen, för i nästa vecka börjar vi gå längre sträckor med maken samt att jag börjar jobba. Hoppas man orkar ta sig ut och gå trots jobbet. Brukar vara lätt att hitta på ursäkter till varför man inte skall gå ut och gå/springa.

Eftersom jag skulle gå och hämta ut skorna så tyckte jag att jag även kunde köpa en sushilunch. Mums. Skall avnjuta den nu och kolla in nya skorna.

Så här ser de ut

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

