Utrensning

Jag har idag (pga mitt dåliga humör) hållit mig hemma och storstädat, är på hälften ännu.

Vad jag hunnit klart med, är att rensa ut garderoben. En halv svart sopsäck blev fylld plus en plastpåse med underkläder kastades. Puh vad skönt att få det gjort. Tror inte jag kommer sakna nåt av plaggen. Däremot blev det ganska tomt i mitt klädskåp, hmm. en shoppingrunda fixar det lätt. Tyvärr blir det inget shoppande just nu i alla fall. Semestern är slut och jag lär återgå till vardagen, arbetet och tjäna ihop lite pengar.

Vad skall man göra med alla kläder man slänger? Vet inget ställe i stan vad de har klädinsamling, måste ta reda på.

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

