Fullspäckat schema

Oj oj oj, hur mycket jag har och haft att göra.

Skolan tar en hel del tid. Jag har skrivit en uppgift, påbörjat två. Men förutom det skall jag även hinna läsa de andras arbeten och kommentera dem. Väldigt intressant men man måste komma ihåg att ta i tu med det. På 12 timmar hade det kommit 16kommentarer! Dessutom har jag varit i kontakt med skolan i söderhamn,var jag skall ha min praktik. Jag skall dit imorgon för att prata med min handledare och se när jag ska börja praktiken och hur vi bygger upp den.

Jo och så har jag redan blivit erbjuden att jobba som lärare i psykologi på gymnasiet i Hudiksvall, men tackade faktiskt nej. Jag hinner inte och orkar inte med allt just nu. Vill ju inte bli utbränd innan jag ens är nära på klar med min utbildning.

Idag har jag dessutom yrat omkring bland kartonger och flyttgubbar. Jess vi har flyttat med jobbet och det var vääldigt mycket att göra. Jag ör totalt utmattad nu och skulle heslt vilja gå och lägga mig. Skall försöka kommentera ett arbete till och sedan lägga mig. Tidig väckning imorgon.

Ja, men det förklarar väl att jag inte skrivit här på en tid. Kanske återkommer jag imorgon efter att jag träffat min handleda

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

