Diamanter önskas

Haft en ledig dag från jobbet idag och då jobbat med lite skoluppgifter. För övrigt har jag inte gjort så mycket, inte ens klätt på mig. Jag går omkring i min morgonrock och yllesockor och snorar. Just det, förkyld är jag, men vad gör det, hellre nu än om en vecka då vi skall åka iväg till Rhodos!! 🙂

Därav rubriken. Jag sitter och kollar i taxfreekatalogen och hitta den underbara varelse som kan bli min i utbyte mot slantar.

Guess armbandsur, hur snygg som helst!

Eller denna

Skagen Granit damur

Vad tycker ni? Självklart skall jag föreslå maken om dessa, man kan ju kanske få det som gåva på bröllopsdagen 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Resa, Vardag

Kommentera

