skumppasugen lärarkandidat önskar semester

Just så är det!

Jag har nu varit hemma en vecka från Rhodos. Har hunnit med tre dagar praktik. Idag hade jag dessutom vuxeneleverna själv, spännande! Men bra gick det. Imorgon är min handledare tillbaka igen. Hittills tycker jag att praktiken är riktigt rolig, trevliga människor runtomkring. Och vilken lyx att det tar 5 minuter att gå till praktiken 🙂

Nu sitter jag och jobbar med sista skoluppgiften för den här terminen (förutom praktikrapport) och har TV:n på i bakgrunden, var man skåla i champagne. Oj vad sugen jag blev på det. Mums, så gott är det med skumppa!!

Jo, hösten är här, om någon missat det. Visst jättefina färger ute, men värmegraderna kryper neråt hela tiden och det gillas inte. Jag vill ha sol och semester. Mm blir nog att skriva klart skolarbetet fort så jag kan surfa runt och leta nästa semestermål. När och vart vet jag inte, men visst skulle det vara skönt att ligga på en strand i solen, väldigt snart igen. 🙂 Antagligen blir det nog ingen strand mera detta år, men man kan ju drömma och planer in något för åtminstone nästa år. Vintern är ännu lång, usch!

Höst Vs

Vinter Vs

Sandstrand

Jaaa, vad väljer man 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

