Idiotiska facebookstatusar!

Jag kanske inte har någon vidare bra dag överlag idag, men OMG vad trött jag blir på dessa fånigt dumma idioti statusarna på Fb!! Förr handlade det om vilken jäkla färg man hade på BH sedan om handväskor eller vad skräp det var och nu skall alla skriva att man är gravid i vecka si och så och man är sugen på vadå!! Detta handlar om vilken månad man är född i och vilken dag som sedan omvandlas till vecka och sug! Sedan omvandlar man detta enligt en lista som finns.

Vuxna människor som håller på med dessa statusar, vart är världen på väg!! Okej om du är 12 och tycker det är roligt att fnissa åt men kom igen, ni är vuxna som håller på, och ja förståss männen skall inte veta vad det handlar om! Nu är det avslöjat här i alla fall!

Usch för sånt här fåneri!!

Nu har jag sagt mitt!

1 kommentar

Filed under Vardag

One response to “Idiotiska facebookstatusar!

  1. Cat

    Håller så med! e oxå så trött på ”jag, jag jag” statusar.Uppfriskande när nån ibland uppdaterar om nånting som inte handlar om en själv.

Kommentera

