Pumpat i 50minuter

Oj oj oj, det är säkert 7år sedan jag var på ett bodypump-pass. Idag var jag på det. En av våra grannar drar det passet och jag lovade på bostadsrättsföreningens kräftskivan att jag skulle gå och ikväll gjorde jag det. Var riktigt skönt men tungt. Jag känner redan nu i mina armar att det kommer kännas imorgon att man jumppat. Ja, då är det bara att kolla vilka följande pass man skall gå på. Tror jag skall ta tag i detta igen. Skoj!!

för övrigt är det praktik, praktik, jobb, praktik och jobb som gäller denna vecka!

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

