pumpat igen!!

Fullt upp hela tiden med jobb och praktik, inga lediga stunder, men än så länge är det roligt! Dessutom har jag sakta men säkert tagit itu med min kondition. Det var andra gången idag som jag var på BodyPump. Imorgon skall jag nog ta och betala medlemskort så jag kan börja träna på riktigt. Det är tungt och jag är totalt slut när jag kommer hem men det känns så bra. Idag ösregnar det, men vad gör det när gymmet ligger 5minuter hemifrån. Inga ursäkter bara att kämpa på, duktiga jag!

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

