Gudföräldrar

Jag och maken fick förfrågan om att bli gudföräldrar till en liten i nästa år. Idag fick vi veta att det är en liten kille som vi kommer att bli faddrar till. I slutet av mars är det meningen att lillkillen skall dyka upp på denna planet 🙂 Inte så tokigt!

Detta innebär att mosters unge BabyBen inte mera kan kallas så för han blir ju storebror, så här efter kommer det vara Baby och Ben! 😀

Imorgon skall jag hålla i en lektion själv och min handledare kommer att sitta bland eleverna och se hur jag lär ut det jag skall. Spännande men lite nervös är jag nog. Hur skall jag kunna hålla i en hel förmiddag. Har jag tillräckligt med material?? Oj oj oj, får se hur detta skall gå!

Nu soffhäng och kanske skall jag dricka lite Trocadero. Mums!

2 kommentarer

Filed under Händelser, Vardag

2 responses to “Gudföräldrar

  1. Eva

    Hej!
    Oj så roligt!! Är det jenny hih??
    Du har fullt upp hela tiden låter det som. Jag har haft en helt skön höst, passligt på jobbet och på semestern körde jag ännu lite motorcykel men nu är den förd i vinterförråd. Och jaa maratonen som jag siktat på hela året gick ju bra! Vad har ni annat gjort för kul?
    Skulle man kasnke kunna lite kolla upp en träff mot våren eller nå sånt? Planera i god tid hehee…

    • ingela

      jenny??? Nej Ica, skall ha i slutet av mars! Därför blir det Baby och Ben 🙂
      Skönt för dig att också få ha lite semester 😉 Förstod att marathonloppet gått bra, fick du bra tid??? Då kan du ju anmäla dig till sthlm marathon nu och springa det med Kjell och Lönnström, jag kommer och hejar! Har ingen aningen om hur våren ser ut 😉 Men jag kommer till Kuggom 25-27.11 och till Raseborg 16 eller 17.12 några dagar framåt så kan väl försöka synas då?? kramen

Kommentera

