Feel-good-music

Medan alla andra(eller de flesta) lyssnar på julmusik och skapar julstämning är jag och poppar Magnus Ugglas klassiska mästerverk för fullt. Vilka bra och roliga texter han har. De är på gränsen till provocerande men så rätt! Så jag fortsätter med detta en stund till, kanske byter jag till julmusik ännu i något skede.

Tror jag många killar kan hålla med om, det är vi tjejer som tjatar 🙂

Den här är däremot bara så bra!

Idag tog jag ledigt från jobbet, kändes som om jag behövde det. Så skönt att få sova ut och göra klart här hemma. Imorgon blir det Helsingfors och luciafirande, mysigt!!

2 kommentarer

Filed under Vardag

2 responses to “Feel-good-music

  1. Andie

    hahaaa 🙂 får så gammal Ettan fiilis av de här och minns då vi var sjutton /arton och for med läderbyxor på partaj… Många kramar och God Jul 🙂

Kommentera

