Julklappar

Som jag nämnde i förra inlägget verkar det som om jag varit snäll även detta år. Allt detta har jag fått:

Pengar, såväl svenska som europeiska riksdaler
Dessa skall såklart in på sparkonto så får vi se vad vi senare hittar på att göra med dem!

Mia Skäringers nya bok; Avig Maria.

Hela 24serien och filmen! Nu skulle jag behöva ta en veckas semester och sjunka in i Jack Bauers värld!

Ny berlock till mitt Pandora armband.

Vårdade olja till håret  och ull yllesockor (bilden är från Inet så mina ser bättre ut)

Två stora röda badlakan fick vi med maken!

Hackaman stekapanna

Choklad

Stenlampa ( eller ljusstake) som skall ge bra energi ifrån sig och rensa luften.

Ett antal trisslotter, tyvärr ingen större vinst än 25 och 50kr.

Duschcreme

 

Tror jag fått med alla mina presenter. En lyckad jul har det i alla fall varit!

Nu blir det att äta lite rester och sedan skall jag bara kolla på TV. Maken har åkt iväg för att jobba igen.

Lämna en kommentar

Filed under Fest, Händelser, Jul, Vardag

Kommentera

