Nytt år, nya tag

Det blev aldrig för mig att skriva en årskrönika, den som vill kan ju bara kolla inlägg bakåt i tiden. 🙂

Det här året kommer i alla fall i stort sett fungera som det förra. Jobb, skola, resor, vänner och familj. Skolan min börjar igen 16januari. Veckan innan skall jag försöka ta mig till Åland och busungen. I februari skall jag se om jag kan ta ut semester några dagar och då blir det ett förlängt v.slut med maken i Budapest. Där emellan skall jag väl jobba och jobba som vanligt, inget nytt på den fronten.

Så kommer början av året i alla fall och se ut. Nu ikväll jobb, sedan två dagar ledigt, vilket betyder att julen kastas ut. Nu får den vara slut för denna gång!

God fortsättning alla!!

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

