Uppdrag jobb…

Det kommande 14dagarna jobbar jag 12 dagar, så om här inte händer så mycket på bloggen vet ni var jag finns!
Idag skall vi tjuvstarta ett barnkalas innan jag skall iväg på jobb. Tjuvstarta för att vi kommer åka dit redan vid lunch-tid även om kalaset börjar först kl 14, men jag måste hinna på jobb men man vill inte missa en Lilltös som blir 2år gammal!

Om två veckor är det meningen att jag skall befinna mig i Helsingfors på Fatgillets årsfest, måste bara boka biljetter och kolla vad jag skall ha på mig! Biljetter är väl inga problem, synd bara att de billigaste biljetterna är för sent på kvällen, jag kan ju inte gärna komma med ett flyg som är 2240 i Helsingfors när festen börjar kl 18! Gällande klänningen får jag se vad jag skall hitta på… Hur som helst skall det bli riktigt roligt!!

Lämna en kommentar

Filed under Fest, Vardag

Kommentera

