Bröllopsbilder

Även om jag inte planerar något bröllop mera, gillar jag att läsa andras bröllopsbloggar. Nu stötte jag på en blogg som fundera hur man spar pengar. Vårt bröllop med ca 70gäster kostade oss ca 40 000kr. Inte alls dyrt. Jag gick igenom min blogg och hittade inga bilder från bröllopet, början till slut. Därför tänkte jag att då gör jag det nu. Dessutom vem blir inte glad av att titta på sina bröllopsbilder igen 🙂

331.jpg

44.jpg

40.jpg

65.jpg
IMG_3612

skanna0015

skanna0011

IMG_3793129.jpg

IMG_3813 IMG_3921

IMG_4061 IMG_4056

IMG_3978 IMG_3969

IMG_3880


 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

Filed under Bröllop

One response to “Bröllopsbilder

  1. Oh så fina bilder!! Ser ut som ni hade en riktigt bra dag 🙂

    Sv: Tack så otroligt mycket för dina tips, väldigt hjälpsamt 🙂 Låter som ni hade ett väldigt bra upplägg och fick ihop det vääldigt bra.

    Den största kostanden för oss är att vi har festen på hotell, alltså sköter dom mat och dryck. Sen har dom massa extra kostnader som vi ska ifrågasätta så kanske vi kan spara lite pengar där.
    Tack för hjälpen 🙂

Kommentera

