Mormor

Idag somnade älskade mormor in för gott. Även om vi visste att det var väntat, då hon varit sjuk en längre tid, gör det inte sorgen mindre smärtsam. Jag vet att hon inte har ont mera, men jag är även väldigt ledsen över att mitt och Peters kommande barn inte hann träffa denna underbara kvinna!

Hittade följande dikt på nätet och den passar perfekt för mormor, hon fanns där för oss alla, alltid!

Det fanns för oss alla ett rum i ditt hjärta,
för alla utav oss du gjorde ditt allt.
Du deltog med oss i vår glädje och smärta
Tack kära mormor, tack för allt.

Mormor och jag på Peppes och mitt bröllop sept 2010

5 kommentarer

Filed under Händelser

5 responses to “Mormor

  1. Pia

    Deltar i sorgen. Hoppas Mormor har det bra nu!

  2. Äsch då! Men det är som du skriver, fast det är väntat, så inte är det lättare för det! Hoppas ni mår och har det bra!

  3. OmppuPomppu

    och som vi dansa me mormor dendär kvällen på bröllopet, härlig kvinna! Skickar styrkekramar i mängder!

Kommentera

