Sista delen kvar

Idag är det 3månader kvar tills björnungen skall komma ur sitt ide. Beräknade datumet är ju 29juni. Så det är väl egentligen 13veckor kvar. Detta lär ju innebära att från och med nästa vecka räknas jag som höggravid och har den sista trimestern kvar. Overkligt kan man minst sagt säga, men underbart! Jag känner mig inte speciellt höggravid 🙂 Jag antar att det kommer.. Men tills dess skall vi fortsätta växa och må bra, det är planen i alla fall.

Så här ser det ut just idag. Det kommer inte att bli någon mag-bilds-boom på denna sida, åtminstone inte i nuläget. Känns inte som om jag vill lägga upp en massa bilder men den här bjuder jag på, så ni alla hemma också kan se hur det ser ut idag 🙂

 

3 kommentarer

Filed under Gravid

3 responses to “Sista delen kvar

  1. Åååh så fin mage! Helt sjukt att där finne en människa inuti! 🙂 Nästa måndag är vi exakt lika långt som ni är idag. Lustigt! Magen är faktiskt inte i vägen ännu, men jag har ju haft mina ryggproblem. Det som också är lustigt är att din mage ser ganska lika stor ut som min. Det kan ju variera väldigt mycket.

    • Tack! Hihi märkte inte ens att du skrivit ”finne” fast det blir ju delvis en finne 🙂 Inga problem här just nu iaf, ingen värk och inget (tar i trä) Och ingen mage ivägen ännu, men det kommer väl i juni om inte innan! Fina ”små” magar vi har 🙂

  2. Hahaa det skulle inte stå ”finne” utan ”finns” 😀

Kommentera

