ingen självdisciplin

Jag steg upp i hyfsat god tid idag. tanken var att skriva klart skolarbete nr 1 och börja med nr 2. Fortfarande 2.5h senare är nr 1 inte klart och nr 2 inte påbörjat. Jag har ingen inspiration och ingen självdisciplin för att få något gjort. Istället tittar jag på TV, surfar runt på nätet och får inget vettigt alls gjort.

Suck!! Hur hitta motivationen??

Detta är enda lediga dagen för jag jobbar sedan resten av påsken och arbetena skall vara klara 12april.

Tror jag skall åka och handla nu så är det gjort och sedan helt enkelt sätta mig framför datorns igen och försöka att inte surfa på nätet. (Vilket är lättare sagt än gjort) Detta var ett urtråkigt inlägg men som sagt ingen inspiration för något just nu.

Lillasyster fortsätter ruva så vår gudson har inte tittat ut än. Mera väntande över påsk! Hoppas att det händer något snart!

 

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

