Lördag

Jag har ledig helg. Tanken var att jag skulle åka till Finland och gå på Humorlandskampen med mina goda vänner! Däremot insåg jag att jag inte hade ork att åka hem. Hur mycket jag än ville det, insåg jag att en ledig helg kan vara bra för mig. Jag mår bra i graviditeten och så men märker av att jag blir lättare trött. Det är vanligt när man bär omkring på en guldklimp har jag förstått ;)Maken är också iväg i helgen så jag har haft lördagen för mig själv. Jag har spacklat ett till varv, målat listerna i björnungens rum, handlat samt börjat på skolarbete. Skolarbete som skall vara klart om två veckor och som jag känner tar mera tid och ork av mig än jag har lust med, men måste få det gjort, sedan är ännu en termin avklarad!

Däremellan har jag hunnit titta på två chicflics, something borrowed och how she does it. Nu kommer dessutom runaway bride på TV. Helt enkelt filmer för en ensam hemma fru.

Imorgon blir det återigen lite skolarbete och sedan skall jag invänta maken. För övrigt vilar jag mig och läser Mamma Mu högt för magen, det gillas någon 😉 Sämre kunde jag ha det.

Detta fick bli mitt lördagsgodis tillsammans med en minichipspåse (40g, så onödigt liten). Var tvungen att ha något men är inte sugen på något speciellt. Lokan, ja det var okej, men ingen vinnare!

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

