Första dagen på denna ledighet

Igår var som sagt sista dagen på jobb innan föräldraledigheten börjar. Efter jobbet åkte jag raggarbil (glidare-bil) med Laila till Maln. Förfest hemma hos Gertrud innan det bar av ner till Maln med resten av gänget. Jag måste påpeka vilka underbara arbetskamrater jag har. Har haft mycket roligt tillsammans och alla är så glada och snälla! Det kommer vara väldigt konstigt att inte träffa dem dagligen. Jobbet är ju ändå en socialgrej. Jag kommer sakna mina arbetskamrater!! Det finns ju inget som hindrar mig från att åka till Hudik när som helst och träffa dem och ni som läser, Söderhamn är inte långt bort och hit är man alltid välkommen!! 🙂

Nu har jag egentligen semester fram 18juni och därefter mammaledigt. Hur som helst betyder det att jag inte vet när jag nästa gång skall gå på jobb. Jag vet heller inte när våran älskade babys tänker anlända till denna värld. Om 20dagar är det beräknat och vi längtar något otroligt efter att få träffa vårt lilla underverk!

Närmaste tiden önskar jag sol och värme så jag kan sitta ute i solen och läsa och invänta förlossningsvärkar!

En bild på en del av det underbara gänget jag jobbar med!

601256_421020271271598_274468622_n

Lämna en kommentar

Filed under Baby, Fest, Gravid

Kommentera

