Vad som varit och komma skall

I torsdags åkte jag och Alicia iväg på en utflykt. Till Ljusdal, närmare bestämt. Sushibuffe var målet. Vi mötte upp Laila och Lucas som vi hade som lunchsällskap. Lunchen blev dock en heldag! Det var varmt och skönt och båda barnen var hur snälla som helst, så inga problem för mammorna att sitta och skvallra! Bör göras igen 🙂

På fredag gjorde vi inte så mycket alls här hemma. Maken jobbade och jag och Alicia var mestadels hemma. Hade en lite sämre kväll vår fröken så hon skrek en god stund men somnade gott till natten igen och sover bra om nätterna. Vi är upp 1-2ggr och äter och somnar för det mesta ganska snabbt om. Skönt för föräldrarna i huset 🙂 Även en utflykt för nästa vecka planerades in! Vad hon kommer att åka och fara vår lilla dotter.

Idag, just nu, är jag ensam hemma. Maken tog dottern och gick till farmor så jag skulle få en stund för mig själv. Vad gör jag då, förutom läser alla bloggar och fb, jo jag ställer mig och bakar en sommarkaka. Cheesecake med vitchoklad och färska bär. Dock skall den stå i kylen över natten så i morgon eftermiddag, om någon är fikasugen bjuds det på kaka hemma hos familjen Rudhberg!

Nu måste jag iväg för att passa kakan!

Men först en bild på vårt lilla underverk! Tänk att man kunnat skapa någon så vacker och underbar! Lilljänta vår!

4 kommentarer

Filed under Baby, Vardag

4 responses to “Vad som varit och komma skall

  1. Ica

    Va runda kinder hon börjar få:) kanske hon blir en tjock-lica! 😀

  2. OmppuPomppu

    Hon e sötast ever!! Låter att ni har riktigt mysigt på tumis o tremis 🙂

Kommentera

