Sol och värme

Lillis somnade igår vid strax efter kl 22 och sover än 🙂 (Hon var säkert trött efter att ha skrikit igenom besöket av Sonja och Tina. Alicia brukar inte alltid vara sådan mot gäster)2ggr har vi varit vakna i natt för att äta, överkomligt för en trött mamma. Sedan kl 0730 är jag vaken,frivilligt, suttit vid datorn och sedan legat i sängen och bara njutit av åsynen av en sovande dotter bredvid-underbart! Det bästa är att solen lyser starkt sedan tidigt morgon, så idag blir det att sätta lillkläningen på fröken och sedan en tur med vagnen ute. Skall inhandla lite mera färska bär till kakan som jag bakade igår. Mums! Jag hoppas på att Alicia somnar i vagnen så jag kan sitta i solen en stund,saknar min bruna hy som hör sommaren till 🙂

Nu frukost och sedan ut 😀

Lämna en kommentar

Filed under Baby, Sommar, Vardag

Kommentera

