Ett stort leende

Det mötte mig i går då jag höll på att byta på Alicia. Mitt i allt log hon stort till mig, detta upprepades senare under kvällen och även idag. Underbart! Hon har nog smilat till redan länge men nu var det första gången som hon tog ögonkontakt och log, så man vet att det var ett medvetet leende. Lilljäntan vår växer och blir stor. Idag 7veckor! På onsdag får vi veta hur mycket hon vuxit i vikt och längd. Skall bli spännande.

Annars är väl dagarna ganska lika. Ibland mera skrikiga och ibland flyter det på med mat och sömn. Alicia sover i vaggan nu och har gjort det i 3 nätter, eller ja, i alla fall större delen av natten. På morgon timmarna tar jag henne till vår säng.

Kort och gott så myser vi gott i vår lilla familj!

2 kommentarer

Filed under Baby, Händelser, sömn, Vardag

2 responses to “Ett stort leende

  1. Ica

    Va gulligt! Ska bli så roligt att si er på dope sen. Vet ni redan när ni åker och vilken tur? Dag/natt?

Kommentera

