Mamma

I måndags kom min mamma hit och åkte hem idag. Det har varit underbart att ha henne här och få umgås tillsammans med henne och även maken och Alicia, hela la familiga. Två nätter har min mamma haft Alicia i sitt rum, jag har enbart stigit upp för att mata. Första natten sov Alicia 6,5h och sedan igen 5h mellan matningarna. I och för sig var hon vaken en stund innan hon somnade men ändå, det skötte min mamma om 🙂

Vi har även gått på stan i Söderhamn och njutit i solen, ätit lunch på stan och ätit glass. På onsdag åkte vi hela familjen till Hudiksvall och gick där omkring samt njöt i solen och åt glass. Hela tiden har Alicia varit nöjd.

Idag hann vi ännu spela lite minigolf innan maken åkte iväg på jobb och mamma sedan åkte hem.  Som sagt underbart att ha sin egen mamma hos sig ibland.

Dessutom har jag idag varit mamma i 2månader! Tänk hur fort tiden går!! Har svårt att fatta det själv! Jag har även rensat bort de minsta kläderna dvs. storlek44 samt även några storlek 50. Lilljäntan växer och kan nu även använda storlek 56 på sina kläder!

Maken och mamma spelar minigolf

Jag och Alicia fick också vara med

Sommarklädd och fin på sin 2-månaders dag

Skrattar(ljudlöst) och ler gör man allt oftare men svårt för mamma att hinna få det på bild!

Lämna en kommentar

Filed under Baby, Sommar, Vardag

Kommentera

