Sjukstugan

Vi är fortsatt förkylda i detta hushåll. Både maken och jag, håller tummar och tår att lilljänta klarar sig. I onsdags tappade jag rösten och igår pratade jag inte alla. Fick skriva lappar till maken och han fick svara i telefonen. Idag har hag rösten tillbaka i en hes version. Mestadels ligger vi i soffan och dricker en massa te och kollar på tv. Ganska skönt men tycker det räcker nu.
Igår var det dessutom återträff med föräldragruppen, vilket jag sett framemot men eftersom vi är sjuka kunde vi inte gå 😦
Idag var vi ut på vift en stund eller rättare sagt jag var. Maken fick ta hand om dottern och det gick bra. Jag hade undergårdagen pumpat ut mjölk som maken kunde mata ur flaska till Alicia idag och det gick jättebra. Duktiga lilljänta.
Nu åter till soffan och Tv. Bjuder återigen på en bild av det vackraste vi har.

20120907-155202.jpg

4 kommentarer

Filed under Vardag

4 responses to “Sjukstugan

  1. Ica

    Lilla söta Alicia! Hoppas ni frisknar i o att hon int smittas de…

  2. Hua vad jobbigt att vara förkyld, men kanske klarar A sig eftersom hon inte smittats än. Hoppas 🙂

Kommentera

