Hårdrockslördag

Maken/pappan i detta hem har ikväll hårdrocksfest med grabbarna. Det betyder att dottern och jag ordnade vår egen hårdrockskväll!

Spotify fungerade som DJ och vi rockade loss så länge att det känns som om jag varit på ett aerobicpass och dottern somnade i famnen av utmattning. Men vad underbart vi har haft det. Jag har njutit till tusen av att bara umgås och leka med dottern.

Så här ser vi ut:

(Svårt att få en bra bild mitt i en dans 😉 )

Dottern har dessutom riktiga rockkläder på 🙂

 

Här är sången vi rockat mest till ikväll!! 😀 Underbart!

Nu skall jag unna mig själv lite Ben & Jerrys goda glass… och hoppas på att förkylningen släpper efter denna rockkväll!

 

4 kommentarer

Filed under Baby, Fest, Vardag

4 responses to “Hårdrockslördag

  1. Mor- och dottermys ❤ Metallica-bodyn – supercool. Ska beställa något liknande jag med, men då blir det nog KISS tror jag.
    Krya bort hela förkylningen nu 🙂

  2. Ica

    Höh, ja had ju skrivit en kommentar tidigare som tydligen int kom fram.

    Det var bara ett meddelande till Alicia att jag förstår hennes rädda min.. Jag vet nämligen hur du kan hoppa och ha dej 😉 Och att inget rockar mer än havet e juuuupt!! 🙂

    Kram till fina söta ni

Kommentera

