Så det kan bli

För flera år sedan när jag bodde i Helsinfors,brukade jag och mina vänner gå till MollyMalones,irländsk pub,för att festa och lyssna på musik. Ett band som hette Boner spelade där nu som då. Basisten såg riktigt bra ut 😉 till slut brukade jag få gå själv till puben. Ingen av mina vänner orkade gå ut 7dagar i rad för att lyssna på samma band. Jah gick dit, inte bara för att lyssna utan även se:) Hur som helst i nåt skede behövde jag inte bara se… Så har åren gått och jag har flyttat till ett annat land. Jag har köpt lägenhet,förlovat och gift mig. Nu har jag även fått det finaste man kan få, en underbar söt liten dotter.
Tänk så livet kan bli. Vem skulle ha trott att det skulle bli så här. Jag gick ju bara till puben för att ”se”.

20121002-183533.jpg

5 kommentarer

Filed under Baby, Händelser, Vardag

5 responses to “Så det kan bli

  1. Ja, tänk hur det kan bli 😉 Men är det inte härligt, att man inte kan ha en bleeekaste aning om hur livet kommer att utveckla sig. Ibland hade det kanske varit skönt med en förvarning, någon liten ängel som knackade en på axeln och sa: ”strunta i det där, det blir bara skit”, men på det stora hela är det ju helt underbart 🙂

  2. Ica

    va gullogert 😉

  3. Andrea

    så fint skrivet 🙂 Man blir ju riktigt rörd ❤

Kommentera

