Dagens bilder

Idag kan jag sitta och titta på min underbara dotter

20121003-143513.jpg
Eller titta ut genom sovrumsfönstret och njuta av höstens fina färger

20121003-143628.jpg
Eller bläddra i denna bok

20121003-143728.jpg
Nu menar jag inte att vår dotter är omöjlig när hon ska sova. Jag har haft boken hemma länge redan och tänkte idag kolla igenom den och den har bra tips för alla småbarnsföräldrar tycker jag.
Så rullar den här dagen på. Skolböckerna och uppgift nr II skjuter vi på lite igen.

8 kommentarer

Filed under Baby, Böcker, Vardag

8 responses to “Dagens bilder

  1. Jag håller också på och läser boken. Jag tycker den har många väldigt bra pointer och just nu lär vi kevin somna utan bröstet i munnen med en metod som fanns i boken.

    Och ååååh så hon är söt på bilden! 🙂

    • Tack visst är hon. Jo ja såg på din blogg att du också hade boken :)Vi försöker lägga henne tidigare än 21-22 som vi brukar. Gjorde första försöket idag att lägga henne kl 19. Hon undra nog va som hände och låg vaken nästan till 21 men utan att skrika. Bara gnällde ibland och kom inte helt till ro. Vi har haft det ganska bra med henne o sovning men tänkte ändå försöka ändra lite rutuner. Har boken hjälpt er? Som sagt tycker den är riktigt bra.

  2. Omppu

    Heh, ha haft en skit dag men blev direkt lite gladare när ja såg dina bildeR! Sötunge!!! Kramar!!

  3. Ica

    Jag väljer att se på bild nr 1 🙂

Kommentera

