26 oktober

26 oktober 2011. Jag hade min lärarpraktik på CFL och kom hem på lunchen. Återigen var det den tiden på månaden och jag gick och var övertygad om att det inte skett något denna månad heller. Kroppen spelar mig bara ett spratt som den gjort någon gång innan. jag hade tänkt vänta en vecka till men på lunchen hemma kunde jag inte hålla mig. Så här såg det ut:

 

Bilden är uppochner men svaret är detsamma!

Vilken lycka det var!!

Hur som helst skulle det dröja länge innan någon fick veta vår hemlighet. Tiden fram till ultraljudet var en pärs, med både upp och nergångar, hemsk oro bland med total lycka! Slutligen gick allt bra och vår lilla björnunge var helt perfekt!

 

4 kommentarer

Filed under Baby, Gravid

4 responses to “26 oktober

  1. Oh,.tänk att det redan gått ett år 🙂 känslan när man fick reda pådet, så otroligt obeskrivlig den var! Själv hade jag mest panik, för jag visste ju inte ens om jag ville ha barn, så det var väldigt oplanerat. Och sedan väntan fram till ul, verkligen en jobbigt tid. Så obeskrivliga glad över det jag har idag 🙂

  2. Jag läste lite snabbt och såg bilden och var helt VAAAAHHHH ETT TILL BARN REDAN JEEEE! Men sen tog jag ögat i vacker hand och läste på nytt 🙂

    Vi plussade 30 oktober. Det var en söndag och vi bytte till vinterdäck den dagen (nu är Nalle och byter däck själv, hehe).

    Året har nog gått sjukt snabbt. Galet.

Kommentera

