Illamående

Nej huj säger jag. Jag vaknade igår med lite ont i magen. Tänkte inte mera på det utan sprang ner på stan för att fixa lite smågrejer. Väl hemma igen fick jag riktigt ont i magen,magknip och mådde illa. Jag har inte kräkts men inte ätit något heller, knappt vågat dricka. Gått omkring och mått pyton. Inte roligt. Jag vill inte bli magsjuk, absolut inte nu inför jul och vill inte att Alicia skall bli sjuk och inte maken heller som jobbar. När maken kom hem igår kväll hade han köpt fanta. Gott! Natten gick hyfsat. Ställde en hink bredvid sängen ifall om men det har gått bra. Just nu mår jag bättre så ska försöka äta så får vi se hur det blir.

20121219-093205.jpg

Just det, la Alicia igår 2030. Klockan 2315 vaknade hon. Jag vägrade ta upp henne eller mata för jag vet att hon inte är hungrig. Fortsatte hyssja och bädda om, alternativ låta henne skrika några minuter. Efter en timme somnade hon och sov till kl 6!! Sedan låg hon pratade i vår säng till kl 7, somnade om till 9!!

6 kommentarer

Filed under sömn, Uncategorized, Vardag

6 responses to “Illamående

  1. Stackars dig, hoppas verkligen att du blir bättre och att det inte bryter ut i magsjuka. ❤
    Duktig tjej 🙂 så skönt att ni fick så många timmar i rad 🙂 Här har vi haft det lite knöligt med sömnen för första gången i några dagar nu. Eller ja… Hon har vaknat en gång redan vid halv två, inte för att hon varit hungrig, utan ändå. Hon har dock somnat om ganska snabbt igen, men man undrar ju när de helt plötsligt bryter mönster.
    Ha en fin kväll
    Kram

    • Tack mår mycket bättre. Ja du det är helt otroligt hur de mittiallt bara ändrar utan att några ändringar skett. Hoppas September hitta tillbaka till sin sömn. Fortsatt trevlig kväll!

  2. Micke

    hahah du har en bulle i ugnen

  3. I feel you:/ spysjukan är hemsk.. Hoppas du klarade dej lindrit undan. Detta har inte varit någon höjdare, och är mer en något rädd att E får de:(

Kommentera

