Sömn

Skönt, Alicia sov från 2030-0330 utan ett knyst. Fick nappen i stoppad kl 3.30 o sov sedan till kl 6, då mat o sov till 8. Fatta vilken lyx att endast gå upp 1 ggr mellan 2030-6!!! Hoppas hoppas det kommer vara så här nu.
Jag har inte sovit så bra, drömt konstigheter o på något sätt undermedvetet varit beredd att stiga upp.

20121221-080527.jpg
Glad tjej när man sovit gott.
Jag vet att detta är lite skryt, men tycker att man får skryta när det varit riktigt bra efter ett halvår med hackig sömn.
Hoppas jag inte förstör detta nu genom att skriva om det :s

10 kommentarer

Filed under Baby, sömn

10 responses to “Sömn

  1. Vad jätteskönt att ni fått sova så bra, eller ja… Alicia i alla fall. Fortsätter det så, kommer säkert du att slappna av och sova bättre åxå.
    Ha en fin fredag
    Kram kram

  2. Så skönt! Hoppas det blir en vana 🙂 Det är typiskt att man själv sover sämre då när babyn sover bra.

  3. Hahaa klart man får skryta! Fast lite störande är det att läsa sådant då man själv kämpar och kämpar och vaknar varannan timme 😀 Hoppas jag också snart sku få skryta 😛 Men jag hoppas Alicias goda sömnflow fortsätter.

  4. Malin

    Det får bli A:s nyårslöfte att sova gott på nätterna. God jul till er

Kommentera

