Snälla barn

Jag tror att jag,maken och Alicia alla varit ganska så snälla i år, åtminstone om man ser till paketen vi fick.

jul alicia

 

Alicia fick en hel hög kramdjur/leksaker, böcker, kläder, sängkläder,blöjor och bokstäver att sätta fast på hennes dörr.

Jag fick också en del samt en köksmaskin tillsammans med maken.

jul
Alicia förstod inte så mycket allas, men försökte smaka på paketen i alla fall och pappren och visst kolla hon även på allt hon fick.IMG_1028

Julmat åt vi hur mycket som helst av samt av vi till kaffet åt av jultårtorna jag bakat och pepparkakshuset.

På kvällen somnade Alicia gott och jag och maken la oss i soffan för att kolla på Svensson Svensson filmen.

Idag har vi återigen legat i soffan och sett på Ronja Rövardotter och sedan gick maken iväg till jobbet. Jag skall kolla vad det finns att äta och sen gör jag inte så mycket mera än gosar med lilltjejen. Saknar min familj hemma!

Glad fortsättning

281739_10151199133973990_1988563477_n

 

2 kommentarer

Filed under Baby, Jul

2 responses to “Snälla barn

  1. Tusen tack för gratulationerna på min blogg, det värmer!! =)
    Har ni haft en bra jul?

Kommentera

