Bröllop!!

Nu ska jag skriva om det roliga som väntar i sommar. Systeryster skall gifta sig! Jag skall vara brudtärna/främma, vad det nu sen heter. detta innebär bröllopsplaneringar, titta på en massa klänningar och prata allmänt bröllop och såklart möhippa 🙂

Syster själv får väl i något skede berätta om planeringen, färger, datum, plats m.m men jag kan i alla fall gotta mig lite i det som jag får vara med om. Bröllop är så fina och roliga. Alla samlas och har rolig och kärleken är överallt. Nu närmast på schema är att surfa runt och kolla klänningar på nätet och sedan åka till Stockholm och pröva! Vad roligt!

Hurdan klänning skall hon välja? Någon av dessa? 😉

c9ac37c635e57a300433b3fbec64472e 77b9a8ec5f5eea34fa5294ba9785c74f
fc9c37f1a38370325ed7dbd380faa539 be01ccd8eb150c21694b9a001dcd7b69

Bilderna är härifrån. Nu vet jag ju vad min syster tänkt sig, men det är inte min sak att avslöja.

Möhippan skall jag nog också klura på, det du syster 😉

Uppdateringar angående bröllopet kommer säkert att komma. Möhippan och dess planering förblir hemlig tills den är genomförd!

Såklart skall vi även fira lillans 1års kalas, det ser jag lika mycket fram emot!

6 kommentarer

Filed under Bröllop, Händelser

6 responses to “Bröllop!!

  1. Ica

    Den första sku ju kunna va nåt… Hahahaaa

  2. Ooooh vad härligt! Och vilken ära att få vara tärna!!!
    Tycker att den nedersta klänningen är helt fantastisk 🙂

Kommentera

